dimarts, 4 de desembre del 2012

Escopofília - Extres de la sessió del 8/11/12 i novetats al youtube


Us passo la referència de les coses extres que varen passar a la Reina a la darrera Escopofília. Van fer un homenatge a dos desapareguts estimats. Un era LEONARDO FAVIO, de qui vaig posar-vos un dels seus temes més macos, “Quiero aprender de memoria”, que no coneixia i que me’l va presentar l’Omar Borrás. L’altra pèrdua és la d’AGUSTÍN GARCÍA CALVO, de qui vaig passar la versió musicada que va fer Amancio Prada del seu poema “Libre te quiero”. Van ser coses que vaig agafar del youtube.

Hi ha una cançó dels BEATLES que m’agrada i que es diu. Vaig posar-vos en el moment que sona a HELP, de RICHARD LESTER (1965)

MOONRISE KINGDOM (2012) és la darrera pel.lícula de WES ANDERSON. Em sembla una producte molt sensible i vaig voler compartir amb vosaltres una seqüència especialment maca.

És una de les meves pelis favorites dels germans COEN, MILLER'S CROSSING (1992), que té escenes potentíssimes i us vaig dur unes quantes. Aquí es va titular “Muerte entre las flores”.
                                           
Com sempre, els extres tenen com a contrapartida que alguna cosa del programa queda sense passar. La compensació que se m’acut és penjar-les al youtube. És el que he fet amb EL PLANETA DE LAS MUJERES INVASORAS. La deixo a youtube.com/watch?v=SYQ01s2eRUg.

Recordeu que la propera sessió serà el 13 de desembre, que el primer dijous és festa. Aprofitarem per fer la tradicional festeta de Nadal. Us hi esperem.

Com sabeu, la norma de la casa és passar quasi exclusivament coses inèdites a la xarxa, més que res per a que tingui algun sentit venir a la Reina a veure coses que sols es poden veure allà. Però crec que no s’ha de ser tan egoista i m’he decidit a penjat coses pròpies al youtube. Així doncs us deixo un curtmetratge d’IVÁN ZULUETA, KINKON (1973), que vam passar l’1 de juny de 2006. El trobareu a youtube.com/watch?v=9ybukaIZJQI. I a PAU RIBA cantant vestit de pubilla “Noia de porcellana” a LA NOVA CANÇÓ, de FRANCESC BELLMUNT (1976), a youtube.com/watch?v=huOf6lbSWhE. Això ho vàrem passar el 3 de novembre de 2009.

Canals de vídeo

http://www.youtube.com/channel/UCwKJH7B5MeKWWG_6x_mBn_g?feature=watch