dimecres, 2 de gener del 2013

Joan Manuel Serrat cantant l'Himne del Barça al Centenari del Club. Nou Camp, 28/11/1998




Al canal de youtube que tenia i que van cancel.lar-me per no sé què dels drets d’autor tenia penjades autèntiques meravelles que van desaparèixer perquè no en tenia còpia. El cas és que l’única forma de recuperat alguna cosa d’aquell tresor perdut és recavar si algú en fa fer còpia i va penjar alguns d’aquests vídeos als seus canals. Aquell canal tancat es deia reinadafrica i he trobat algunes coses.

Per exemple, hi ha un grapat de canals que, quasi sempre esmentant la font, van copiar una cosa que tenia penjada i que era un enregistrament a un vhs i que era el moment en el que Joan Manuel Serrat apareixia en la cerimònia que, al Nou Camp, el 28 de novembre de 1998, commemorava el centenari de la fundació del Fútbol Club Barcelona, per cantar l’Himne del Barça. Si mireu al youtube veureu que l’han copiat uns quants canals. Trobo just que  aquest canal que tinc ara recuperi aquest material, que al capdavall vaig ser jo qui va posar en circulació. I perdoneu, la immodèstia, però compartir coses que sols jo tenia és una de les poques coses de les que realment em fan sentir una mica orgullós de mi mateix.


Canals de vídeo

http://www.youtube.com/channel/UCwKJH7B5MeKWWG_6x_mBn_g?feature=watch