dijous, 26 de gener de 2012

Un episodi de "La vida en un xip", maig 1991.


Continuo penjant episodis de "La vida en un xip", el programa-debat que dirigia i presentaba en Joaquim Maria Puyal i que es va emetre entre 1989 i 1992. Sorprèn el nivell d'un programa com aquest, que ara per ara resultaria d'una serietat gairebé inaceptable per als paràmetres de l'oferta televisiva. Aquest episodi d'ara procurava respondre a la pregunta "Són els nostres costums cada cop més escandolosos?" i hi partiparen com a experts Antoni Deig, bisbe de Solsona -mort al 2003 i que és un dels típics personatges que m'impedeixen ser anticlerical-, Josep Maria Espinàs, escriptor, i jo. Era de l'època en la que creia que mereixia la pena col.laborar amb els mitjans de comunicació. Tothom té un passat. Apareixen com a col.laboradores del programa Sílvia Coppulo -amb qui em va unir una bona amistat- i Mònica Terribas, que, com sabeu, va arribat amb el temps a ser directora de TV3 i per la que també tinc un apreci que em mereixen ben pocs periodistes. Es va emetre el maig de 1991. He penjat al youtube aquest fragment amb en Deix i n'Espinàs. El programa sencer està penjat a www.vimeo.com/16809832. No hi cabien els anuncis ni l'episodi de "La Granja", que penjaré a part un dia d'aquests.


Canals de vídeo

http://www.youtube.com/channel/UCwKJH7B5MeKWWG_6x_mBn_g?feature=watch