dissabte, 16 de març del 2013

Unes imatges de l'assalt al Banco Central de plaça Catalunya, el 23 de maig de 1981



He trobat en un VHS vell unes imatges de l’assalt al Banc Central de plaça Catalunya, a la cantonada amb Rambles, on ara hi ha l’Esfera. Va ser el 23 d’abril de 1981, és a dir dos mesos justos després del cop d’estat d’en Tejero. Recordo que estava treballa a l’agència Santa Eulàlia del Banco Condal. En plegar m’hi vaig anar cap allà i vaig estar-me unes quantes hores voltant per allà, fins on la policia ens deixava passar. Després vaig marxar cap a casa, on vaig poder veure aquestes imatges just quan s’estaven produint. Ho penjo al youtube, perquè he vist que no hi són. Ho faig al canar nou que m’hi muntat perquè el que tenia me l’han tornat a tancar pel tema del drets d’autor i tal.


Canals de vídeo

http://www.youtube.com/channel/UCwKJH7B5MeKWWG_6x_mBn_g?feature=watch