dimarts, 16 de setembre de 2014

Una entrevista al Café Chicote de la Gran Via de Madrid per "La Mandrágora" (La 2), amb motiu de la concesió del Premio Anagrama. Octubre 1999



A l’octubre de 1999, relacionada amb el Premio Anagrama que en van donar per El animal público, en Félix Romeo em va fer una entrevista per al mític programa “La Mandrágora” de La2 de TVE.  L'entrevista està enregistrada al Café Chicote, a la Gran Via de Madrid, perquè el programa estava dedicat a aquest fascinant carrer. Tinc un gran record d’aquest viatge perquè el vaig fer amb Cora, la meva filla mitjana. Vam menjar-nos un entrepà al Retiro i vam anar al Museo del Prado i me’n recordo que vaig estat explicant-li de què anava “Noche de guerra en el Museo del Prado”, l’obra teatral de Rafael Alberti.

En Félix Romeo va morir l’octubre de 2011 d’un cobriment de cor. Era molt jove; tenia 43 anys. Em va saber greu conèixer la seva desaparició, perquè em va semblar un home molt lúcid i molt agradable.



Canals de vídeo

http://www.youtube.com/channel/UCwKJH7B5MeKWWG_6x_mBn_g?feature=watch