dilluns, 2 de gener de 2012

El que m'importa. Missatge de Cap d'Any enviat a les persones de la llista de correus de la Reina d'Àfrica



De manera periódica i regular us vaig enviant coses: els programes de la Reina i alguna que altra conya d'interès sovint discutible.
Hi ha persones que m'atribueixen una gran activitat i se suposa que estic compromès en moltes -masses- coses, algunes d'elles presumptament importants: les classes, els articles i llibres, les servituds institucionals, les militàncies polítiques... 

Però vull que sabeu que, després de la família, la gent que rebeu aquests missatges sou el que més m’importa. Escriure els missatges que rebeu i trobar-me amb vosaltres a la Reina i a altres llocs i oportunitats és, sens dubte, el que més valor té per a mi de tot el que faig. El més important.

Lo demés és per guanyar-me la vida o per omplir el buit que hi ha entre un primer dijous de mes i l’altre.

Un petó molt fort a tots i totes i un feliç any que ve. Serà dur i caldrà lluitar. No com sempre, sinó més encara.


Canals de vídeo

http://www.youtube.com/channel/UCwKJH7B5MeKWWG_6x_mBn_g?feature=watch