dimecres, 17 d’agost de 2011

Ecos de societat: Agata, una germaneta per a l’Alicia. Novetats a casa d’en Joan i la Gisele.


En Joan Uribe és un vell amic al que crec recordar que li vaig dirigir la tesi doctoral, tesi doctoral que està a punt de sortir publicada per Cossetània amb el títol de La part fosca. En parlarem. Ara estem ultimant un màster oficial que l’Escola d’Infermeria de Sant Joan de Deu li ha encarregat al GRECS. També en parlarem.

La seva dona és la Gisele Freyberger. Molt maca. En Martí Peran i jo li portem la seva tesi, ja inscrita i en marxa, sobre la relació entre art públic i agitació social. El títol registrat per a la tesi és Arte y acción política en Barcelona 1996-2010. Estem començant, però la cosa promet.

Doncs bé. Com aquest és un bloc personal i ha d’haver-hi de tot, perquè a totes les persona hi ha i hi ha d’haver-hi de tot –també relacions humanes; faltaria més!– em permeto utilizar-lo per a alegrar-me públicament de avinenteses que concerneixen a persones que m’estimo i amb les que treballo, en aquest cas en Joan i la Gisele, que, i ara ve la notícia, acaben de tenir una nova filla, l’Àgata, guapíssima, d’ulls ben blaus, que serà la germaneta de l’Alícia. Les dues a la foto.

Aquesta secció d’ecos de societat la va inaugurar l’altre dia en Teo, la criatura d’en Christian i la Sandra. Ho dic per a que no se m’enfadin els amics i amigues protagonistes d’altres esdeveniments similars d’abans de l’estiu.


Canals de vídeo

http://www.youtube.com/channel/UCwKJH7B5MeKWWG_6x_mBn_g?feature=watch